hoe opel graumans de omzet uit aftersales verhoogde met airco services

 ontdek hoe u extra omzet en een betere klanttevredenheid realiseert

Wat doet uw garagebedrijf wanneer de omzet uit aftersales achterblijft en het klanttevredenheidsniveau daalt? 

Het opzetten van een airco service met hoogwaardige onderhoudsbeurt bleek voor Opel Graumans dé manier om extra omzet te realiseren en de klanttevredenheid te verhogen.

Ontdek in de case study:

  • Hoe Opel Graumans de winst uit airco services met 70% zag toenemen
  • Hoe ze een verhoging in klanttevredenheid opmerkten, met een erkenning door de dealer als gevolg
  • Hoe ze erin geslaagd zijn om meer arbeidsuren te verkopen

Download de case study — en ontdek hoe u de klanttevredenheid en omzet kunt verhogen door het aanbieden van een hoogwaardige airco onderhoudsbeurt. 

Ik wil graag leren van een succesvol collega autobedrijf