Dit is de belangrijkste oorzaak achter vermogensverlies bij direct ingespoten benzinemotoren Wordt u in de werkplaats regelmatig geconfronteerd met verschillende symptomen van vermogensverlies? Denk hierbij aan: Schommelend toerental Onregelmatige... 2 minuten lezen
De 4 meest voorkomende THP en TFSI motorproblemen Klachten van klanten over motorproblemen bij THP en TFSI motoren zijn geen nieuw fenomeen. In het Nederlandse televisieprogramma Radar is hier bijvoorbeeld al... 2 minuten lezen
Waarom directe benzine inspuiting sneller voor motorproblemen zorgt Directe benzine inspuiting levert ten opzichte van indirecte injectie een hoop voordelen op — lager brandstofverbruik, lagere CO2-uitstoot en een betere... 2 minuten lezen
Een direct ingespoten benzinemotor met onregelmatig stationair toerental, hoe komt dit? Directe injectie van motoren levert klachten en motorproblemen op, zoals een schokkende motor, die een andere oorzaak hebben dan waar u als monteur in eerste... 1 minuut lezen
De 5 belangrijkste klachten van klanten die wijzen op motorproblemen De kans is groot dat ook bij u in de werkplaats veel auto’s binnenkomen met motorproblemen. In het ene geval is direct duidelijk wat het probleem is en in het... 2 minuten lezen
Snel en nauwkeurig vervuilde inlaatkleppen reinigen met granulaat Als monteur wilt u de klant in uw werkplaats van een snelle service voorzien en de reparatie in één keer goed uitvoeren. Als het even kan, laat u de klant... 2 minuten lezen
De EGR klep en andere EGR onderdelen reinigen of vervangen? In het motor- en roetfiltersysteem van de auto komen regelmatig problemen voor, mede door de aanwezigheid van EGR systemen. Op welk moment is het raadzaam om... 2 minuten lezen
Is het reinigen van inlaatkleppen zonder demontage mogelijk? Autofabrikanten bouwen steeds vaker EGR systemen in motoren om te voldoen aan strenger wordende emissienormen. Deze systemen zorgen voor het hergebruiken van... 2 minuten lezen